Fit | Inne

Koktajl- pudding fit z chia, porzeczkami, malinami, brzoskwinią i borówkami

26 lipca 2017

Dzisiaj zapraszam Was na coś lekkiego. Pan mąż jak wraca wieczorem z pracy, niekiedy nie ma ochoty na kolację konkret, tylko coś lekkiego. Taki koktajl sprawdzi się idealnie. Nie jest ciężki, nie zalega w brzuchu, można po nim ćwiczyć jeśli akurat macie na to ochotę.

Dobrze, aby nasiona chia namaczały się w mleku kilka godzin, ale nawet jeśli odstawimy je na kilkanaście minut i potem użyjemy blendera, też wychodzi coś pysznego. Jedynie konsystencja jest mniej zawiesista, więc przy dodawaniu musu z owoców, część musu podtopi się, co mi osobiście nie przeszkadza, ale dla wizualnych wrażliwców może robić różnicę 😉

Ja użyłam mleka migdałowego, ale możecie użyć dowolnego, Waszego ulubionego mleka, z krowim mlekiem włącznie 😉 A dodatki do naszego puddingu, koktajlu, deserku…. pełna dowolność, czyli to, co akurat macie pod ręką. U nas były brzoskwinie, borówki, maliny i porzeczki. Możecie owocki zblendować razem, albo pobawić się i blendować je kolorami a następnie układać warstwowo na chia.  Możecie część owoców zblendować jak u nas – maliny i porzeczki, a resztę wrzucić na górę. Jak nie zrobicie, i tak będzie pysznie.

Łasuchy mogą dodać jeszcze startą na tarce czekoladę.

 

 

Only registered users can comment.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *