Dania bezmięsne | Fit

Owsianka z jabłkiem i orzechami na dobry początek tygodnia

21 września 2015

owsianka z jabłkiem Jako dziecko nigdy nie miałam problemów z owsianką. W szkole trochę dziwnie czytało mi się na angielskim czytanki, jak to dzieci nie lubią owsianej breji. Dla mnie owsianka to jedno z podstawowych śniadań. Syci na długo. W zależności od pory roku można ją przygotować na ciepło lub na zimno z dodatkiem ulubionych owoców i orzechów.

Możemy również dopasować gęstość zupy mlecznej do własnych upodobań, dozując odpowiednią ilość mleka.

Ta owsianka jest bardzo gęsta. Nieco mdły smak owsianki miło łamie miód, jabłko i dodatek orzechów. Wszystko to sprawia, że jest to zdrowy, pełnowartościowy posiłek.

Owsianka z jabłkiem i orzechami na dobry początek tygodnia

Owsianka z jabłkiem i orzechami na dobry początek tygodnia

Składniki

  • 1/2 szkl. płatków owsianych zwykłych
  • 2 szkl. mleka
  • 1 łyżka miodu
  • 1 jabłko
  • po 2 łyżki dowolnych bakalii
  • cynamon

Sposób przygotowania

  • Płatki gotujemy z mlekiem przez 5 min.
  • Po tym czasie dodajemy starte na tarce jabłko.
  • gotujemy kolejne 2 min.
  • Po tym czasie przykrywamy garnek pokrywką i zostawiamy na 10 min.
  • Bakalie rozdrabniamy.
  • Podajemy owsiankę posypaną bakaliami i polaną miodem.
  • Jeśli lubimy, posypujemy cynamonem.
http://mieszamwgarnku.pl/dania-bezmiesne/owsianka-z-jablkiem-i-orzechami-na-dobry-poczatek-tygodnia/

Podziel się z innymi...
Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *